محبوب ترین پوشاک آقایان چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان rabit و آدرس rabit.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

این لباس که ابتدا برای آقایان طراحی شده بود حالا فارغ از جنسیت و دکمه و یقه داشته و نداشته انتخابی جذاب محسوب میشود. نا گفته نماند که نوع آستید کوتاه آن در تمام روزهای سال با آیتم های مختلف قابل ست کردن و پوشیدن است. تی شرت در استایل کژوال  راحت ترین لباسی که میتوانید بپوشید. هم چنین اگر قوانین wheelcolor  را به درستی رعایت کنید میتوانید بهترین رنگ و مدل آن را برای خود انتخاب کنید.

رخی از آیتم‌هایی که می‌توانید برای لایه بندی استفاده کنید (نه همه در همان لباس):

  • تی شرت‌های آستین بلند
  • تی شرت‌های آستین بلند پولو
  • تی شرت‌های آستین بلند هنلی
  • پیراهن‌های مردانه دکمه دار
  • جلیقه‌های تک و جلیقه کت و شلوار
  • سویشرت و ژاکت‌های بافتنی
  • شال گردن

حال چه کنیم که هم این مورد را رعایت کنیم و هم یک لباس بسیار زیبا بپوشیم و هم اینکه یک مرد جذاب زیبا باشیم ؟

شما برای داشتن یک استایل روزانه پاییزی نیازمند این هستید که استایل راحتی داشته باشید که در روز خسته تان نکند. شما می توانید برای داشتن این استایل روزانه دو لایه استفاده کنید. برای این استایل شما می توانید از یک شلوار جین تیره رنگ به همراه یک تی شرت مردانه یقه گرد طوسی یا سفید استفاده کنید. همچنین شما برای تکمیل این استایل می توانید از یک کت پنبه ای مومی استفاده کنید. این استایل با یک چکمه های پیاده روی مردانه و کمربند قهوه ای بافته فوق العاده می شود. شما در این استایل می توانید یک استایل فوق العاده جذاب با یک تی شرت داشته باشید. این استایل یک استایل پاییزه روزمره سبک است که به شما کمک می کند  کارهای روزمره خود را نیز انجام دهید و از لباس های سنگین خسته نشوید. پس خرید تی شرت مردانه و شلوار جین را در اولویت خود قرار دهید

منبع: در پاییز از تی شرت تا سوییشرت

اقایان همیشه فکر می کنند برای یک استایل اسپرت می توانند بر زیر کت خود هر مدل تی شرتی را می توانند بپوشند اما باید بگویم که این طور نیست.

شما فکر کنید در زیر کت تک خود یک تی شرت گشاد بسکتبال را بپوشید، می بینید حتی تصور کردن آن هم خنده مسخره ای بر لب شما می آورد چرا ؟ چون هر تی شرتی را نمی توان با کت ها ست کرد.

شما برای زیر کت خود و داشتن یک استایل اسپرت حرفه ای می توانید از تی شرت هایی که یک لوگوی قابل فهم و یا حتی تی شرت هایی که الگوهای جسورانه دارند استفاده کنید زیرا آن ها می تواند برای استایل اسپرت شما و کت شما یک انتخاب هوشمندانه باشد.

این استایل اسپرت را شما می توانید با یک شلوار گرمکن یا شلوار جین چسبان و کفش کتانی محبوب خود ست کنید. اما باز هم در اینجا به این نکته توجه کنید که مناسب بودن لباس ها برای اندام شما امری مهم محسوب می شود ؛ زیرا باعث می شود به راحتی بتوانید روی کفش های خود تاکید کنید. ست کردن یک تی شرت با طرح سیاه با کت طوسی، شلوار جین یا شلوار کتان و کفش های کتانی سفید لاکچری نیز گزینه ی خوبی است که باعث می شود شما یک استایل بسیار خاص و زیبا داشته باشید.

منبع: راهکار ست کردن کت تک با تی شرت و شلوار

 

از کدام تی شرت ها شروع کنیم

برای شروع بهتر است موانع ذهنی خود را کنار بگذارید و به خرید تی شرت مردانه روی بیاورید و کمد لباس خود را آپدیت کنید.همه طرح های ظریف مناسب شما هستند. این ساختارشکنی به شما اعتماد بخشیده و جرات شما را برای تجربه سبک های جدید افزایش خواهد داد. خوب است در ابتدا پیراهن ها و تی شرت های ساده خود را از کمدتان خارج کنید تا آن ها را نبینید. سپس از پیراهن یا تی شرت هایی با طرح های خال دار و راه راه با شکل های ریز و محو ساده استفاده کنید . اما لازم است بدانید شما در ابتدای راه هستید نباید در پوشیدن این لباس ها عجله کنید و چند نکته را در نظر بگیرید . اولین نکته این که درست نیست چند پیراهن یا تی شرت طرح دار را با یکدیگر بپوشید .

چگونه تی شرت طرح دار را ست کنیم؟

اگر تی شرت شما طرح دار است باید شلوار شما از طرح مینیمالی یا بدون طرح برخوردار است . و نکته دیگر آن‌که نباید در لباس هایتان از رنگ جیغ استفاده کنید .هارمونی پلت رنگ را در استایل خود رعایت کنید و از رنگ های خنثی استفاده کنید تا ظاهر شما زننده نباشد . پیشنهاد بعدی ما به شما این این است که هر 2 رنگ پارچه طرح دار شما به یکدگیر نزدیک باشند و از طیف های مختلف یک رنگ باشند. اینگونه مناسب تر است . چون باعث میشود که طرح برجسته به نظر برسد و یا اگر تی شرت شما از طرح های خالدار بهره میبرد بهتر است دیگر لباس های شما از طرح های راه راه باشد یا طرحی که تکرار نقوش آن کم باشد و طرح آن ساده و موازی باشد . این کار به تی شرت شما بعد میدهد و اصطلاحا شما را چند بعدی نشان میدهد . البته علت آن خطای دید است .

استایل خود را جذاب تر کنید

هنگامی که لباس های طرح دار را به شما پیشنهاد کردیم برای شروع از طرح های ساده وکم جلوه استفاده کردیم . حالا میخواهیم پا را کمی فرا تر گذاشته و از طرح های جذاب تر و رنگی تر بهره ببریم . تی شرت هایی که طرح دار هستند و عموما از طرح هایی مانند سازهای موسیقی ، گل هلی طبیعی ، حیوانات مانند جغد ، گربه و خرگوش و یا گیاهانی مانند کاکتوس های مکزیکی دارند .

ویژگی مثبت این طرح های چاپی و سه بعدی انتقال مفهوم است . همانقدر که طرح های هندسی نشان از نظم دارند این نقوش چاپی سه بعدی نشان از علاقه شما به آن ها و احساسی که به مفهوم آنها را دارید را به نمایش میگذارند . هنگامی که از شما میخواهیم برای تغییر در استایل خود از طرح های گل‌دار استفاده کنید منظورمان این نیست که از تی شرت های سایز بزرگ در رنگ های جیغ مانند نارنجی و قرمز و زرد استفاده کنید . شاید جالب باشد که بدانید طرح های گل‎دار در رنگ های خنثی جذاب تر و دل نشین ترند . طرح های گل دار ازآن دسته طرح هایی هستند که اگر با شلوار جین و کتان های کرمی و خاکی پوشیده شوند به آن ها روح و جان میبخشند و جذاب تر میشوند. این نکته را بدانید که لباس های طرح دار و مصور نمادین باعث جهت دادن به استایل شما میشوند و نوع نگرش و قضاوت دیگران را به شما تغییر خواهند داد.

 




:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : یک شنبه 8 دی 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');